Kampanie w Google

Kluczem do osiągniecia sukcesu, przy takich kanałach promocji jak Google Ads jest dobór trafnych słów kluczowych. Skuteczna strategia budowania listy fraz powinna powstać w oparciu o wiele, często niezwiązanych bezpośrednio ze sobą aspektów. Posiadamy komplet certyfikatów, m. in. Google Ads w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej i produktowej oraz narzędzia Google Analytics. Na bieżąco analizujemy statystyki aby optymalizować kampanie i poprawiać ich skuteczność.

 

Kampanie Google Ads

Możliwości ustalania słów kluczowych, rodzajów dopasowań, geotargetowania, demografii czy budżetów w Google Ads są bardzo szerokie. Ważna kwestią jest, aby jak najbardziej optymalnie wykorzystać potencjał i możliwości wybranych słów poprzez prawidłową konfigurację kampanii Google Ads.

Bardzo ważna kwestią jest analiza kosztu kliknięcia, kosztu konwersji i optymalizacja kampanii. Nalezy dobrać precyzyjne słowa kluczowe i zastanowić się, które promować w systemie Google Ads, a które dodatkowo w wynikach organicznych. Można do tego celu wykorzytsac m.in. wyniki poszczególnych słów w jakości i koszcie konwersji.

W Mediovej mamy ogrone doświadczenie w budowaniu skutecznych kampanii, m.in za pomocą linków sponsorowanych Google Ads. Zaufaj naszemu doświadczeniu.

foto glwne wpisu kampanie google ads
foto glwne wpisu remarketing

Remarketing

Remarketing to innowacyjne rozwiązanie reklamowe oparte na technologii ponownego kierowania reklam. Dzięki remarketingowi w Google można wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili reklamowaną witrynę – w czasie, gdy odwiedzają inne witryny w sieci reklamowej Google. 

Remarketing w Google pozwala osiągnąć różne cele:

  • Większy ruch w witrynie
  • Lepsze wyniki sprzedaży
  • Mocniejsza marka
  • Większa lojalność Klientów i wyższe wskaźniki ich utrzymania
  • Wyższy zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe

Kampanie produktowe

Sieć Google Merchant Center inaczej nazywana także Zakupami Google to system do zarządzania i promowania produktów w klasycznych sklepach internetowych. Dzięki temu systemowi, potencjalny Klient może już z poziomu wyszukiwarki internetowej zobaczyć zdjęcia produktów, których poszukuje i szybciej podjąć decyzje o ich zakupie. 

Bardzo ważnym elementem jest prawidłowa optymalizacja feed-u produktowego, aby budżet i jakość reklamy były optymalne, a koszt konwersji adekwatny do cen oferowanych produktów.

foto glwne wpisu kampanie produktowe

Stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę, zaplanujemy działania marketingowe wykorzystując najskuteczniejsze kanały dotarcia do Twoich Klientów. Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści przygotują rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.

Kontakt ze specjalistą