Kampanie w Google
Kluczem do osiągniecia sukcesu, przy takich kanałach promocji jak Google Ads jest dobór trafnych słów kluczowych. Skuteczna strategia budowania listy fraz powinna powstać w oparciu o wiele, często niezwiązanych bezpośrednio ze sobą aspektów. Posiadamy komplet certyfikatów, m. in. Google Ads w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej i produktowej oraz narzędzia Google Analytics. Na bieżąco analizujemy statystyki aby optymalizować kampanie i poprawiać ich skuteczność.
Zostaw kontakt, oddzwonimy
Kampanie Google Ads
Możliwości ustalania słów kluczowych, rodzajów dopasowań, geotargetowania, demografii czy budżetów w Google Ads są bardzo szerokie. Ważna kwestią jest, aby jak najbardziej optymalnie wykorzystać potencjał i możliwości wybranych słów poprzez prawidłową konfigurację kampanii Google Ads.
Bardzo ważna kwestią jest analiza kosztu kliknięcia, kosztu konwersji i optymalizacja kampanii. Nalezy dobrać precyzyjne słowa kluczowe i zastanowić się, które promować w systemie Google Ads, a które dodatkowo w wynikach organicznych. Można do tego celu wykorzytsac m.in. wyniki poszczególnych słów w jakości i koszcie konwersji.
W Mediovej mamy ogrone doświadczenie w budowaniu skutecznych kampanii, m.in za pomocą linków sponsorowanych Google Ads. Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Remarketing
Remarketing to innowacyjne rozwiązanie reklamowe oparte na technologii ponownego kierowania reklam. Dzięki remarketingowi w Google można wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili reklamowaną witrynę – w czasie, gdy odwiedzają inne witryny w sieci reklamowej Google.
Remarketing w Google pozwala osiągnąć różne cele:
- Większy ruch w witrynie
- Lepsze wyniki sprzedaży
- Mocniejsza marka
- Większa lojalność Klientów i wyższe wskaźniki ich utrzymania
- Wyższy zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe
Kampanie produktowe
Sieć Google Merchant Center inaczej nazywana także Zakupami Google to system do zarządzania i promowania produktów w klasycznych sklepach internetowych. Dzięki temu systemowi, potencjalny Klient może już z poziomu wyszukiwarki internetowej zobaczyć zdjęcia produktów, których poszukuje i szybciej podjąć decyzje o ich zakupie.
Bardzo ważnym elementem jest prawidłowa optymalizacja feed-u produktowego, aby budżet i jakość reklamy były optymalne, a koszt konwersji adekwatny do cen oferowanych produktów.
Zobacz także pozostałą ofertę
Stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę, zaplanujemy działania marketingowe wykorzystując najskuteczniejsze kanały dotarcia do Twoich Klientów. Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści przygotują rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.