Badania i analizy
Sukces każdej inwestycji zależy od wnikliwej analizy. Dzięki dokładnym możliwościom zbierania informacji na temat użytkowników smartfonów oraz tabletów mamy ogromne możłiwości związane z przeprowadzeniem odpowiednich badań.
Analizy mimo, że opierają się na danych związanych z posiadanymi aplikacjami i aktywnością z Sieci dają nam informacje wybiegające poza świat wirtualny.
Przykładowe badania:
- badanie profilu własnych klietnów
- badanie profilu klientów konkurencji
- badanie potencjału inwestycji - na podstawie zbierania informacji o grupach docelowych
- badanie użytkowników danych aplikacji
- zestawianie fizycznego ruchu osób w okreslonych obiektach lub lokalizacjach
- porównania i zestawienia danych
- przygotowanie danych wg. indywidualnych potrzeb
Zostaw kontakt, oddzwonimy
Zobacz także pozostałą ofertę
Stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę, zaplanujemy działania marketingowe wykorzystując najskuteczniejsze kanały dotarcia do Twoich Klientów. Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści przygotują rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.