Badania i analizy

Sukces każdej inwestycji zależy od wnikliwej analizy. Dzięki dokładnym możliwościom zbierania informacji na temat użytkowników smartfonów oraz tabletów mamy ogromne możłiwości związane z przeprowadzeniem odpowiednich badań.

Analizy mimo, że opierają się na danych związanych z posiadanymi aplikacjami i aktywnością z Sieci dają nam informacje wybiegające poza świat wirtualny.

Przykładowe badania:

  • badanie profilu własnych klietnów
  • badanie profilu klientów konkurencji
  • badanie potencjału inwestycji - na podstawie zbierania informacji o grupach docelowych
  • badanie użytkowników danych aplikacji
  • zestawianie fizycznego ruchu osób w okreslonych obiektach lub lokalizacjach
  • porównania i zestawienia danych
  • przygotowanie danych wg. indywidualnych potrzeb

Zostaw kontakt, oddzwonimy

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawa o danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem / am poinformowany / a, ze przysługuje mi prawo do dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, zadania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Mediova Sp. z o.o., ul. Korfantego 125a, 40-156 Katowice

Stworzymy dla Ciebie indywidualną ofertę, zaplanujemy działania marketingowe wykorzystując najskuteczniejsze kanały dotarcia do Twoich Klientów. Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści przygotują rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.

Kontakt ze specjalistą